KARTA PRZEBIEGU PROCESU Urząd Gminy i Miasta Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1863 r. nr 1 tel.: (63) 279 31 16, fax.: (63) 279 17 70, e-mail: sekretariat@tuliszkow.pl | |
NAZWA PROCESU ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO DROGI GMINNEJ W RAZIE KONIECZNOŚCI USUNIĘCIA AWARII |
Nr strony 1/2 |
DANE WEJŚCIOWE PODSTAWA PRAWNA · Art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. - Dz. U. z 2017 r. , poz. 1257), · Art.40 ust. 14, 14a, 14 b , 15 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych ( tekst jednolity - Dz.U. z 2016r., poz. 1440 ze zm.) · Uchwała nr 0007.67.2016 Rady Miejskiej w Tuliszkowie z dnia 9 grudnia 2016 r. w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Formularze wniosków można otrzymać w Biurze Obsługi Interesantów, bądź pobrać na stronie Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy i Miasta Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1863 r. nr 1. II. WYMAGANE DOKUMENTY WNIOSEK + załączniki
· szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500 z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów powierzchni zajęcia pasa drogowego związanej z koniecznością usunięcia awarii · stosowne upoważnienia jeżeli są wymagane III. OPŁATY Za zajęcie pasa drogowego pobierane są opłaty, zgodnie z Uchwałą nr 0007.67.2016 Rady Miejskiej w Tuliszkowie z dnia 9 grudnia 2016 r. w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA - Przeprowadzenie wizji lokalnej przez pracownika UG i M Tuliszków -Wydanie zezwolenia następuje w formie decyzji administracyjnej .
DANE WYJŚCIOWE V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY W terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów .
VI. TRYB ODWOŁAWCZY Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Tuliszków w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszej decyzji. VII. INFORMACJE DODATKOWE - Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą - W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Interesanta VIII.OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ ( ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES) Referat Rozwoju Gospodarczego – Justyna Tomczyk – podinspektor ds. drogownictwa, pok. nr 24, tel. (63) 279 17 67 | |
Wydanie IV z dnia 18.09.2017 r. |
Strona 2/2 |