KARTA PRZEBIEGU PROCESU Urząd Gminy i Miasta Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1863 r. nr 1 tel.: (63) 279 31 16, fax.: (63) 279 17 70, e-mail: sekretariat@tuliszkow.pl | |
NAZWA PROCESU LOKALIZACJA W PASIE DROGOWYM DRÓG GMINNYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH LUB URZĄDZEŃ NIEZWIĄZANYCH Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI LUB POTRZEBAMI RUCHU DROGOWEGO |
Nr strony 1/2 |
DANE WEJŚCIOWE PODSTAWA PRAWNA · Art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. - Dz. U. z 2017 r. , poz. 1257) · Art. 39 ust.3 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych ( tekst jednolity - Dz.U. z 2016r., poz. 1440 ze zm.) I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Formularze wniosków można otrzymać w Biurze Obsługi Interesantów, bądź pobrać na stronie www.bip.tuliszkow.pl Wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy i Miasta Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1863 r. nr 1. II. WYMAGANE DOKUMENTY 1. Wniosek o zezwolenie na lokalizacje w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego plus załączniki do wniosku to jest : - wypis i wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy – tylko dla obiektów budowlanych lub urządzeń dla których jest wymagane pozwolenie na budowę - dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości ( działki ) – akt notarialny lub wypis z rejestru gruntów - mapa sytuacyjno – wysokościowa - 2 szt ( plan sytuacyjny ) - stosowne upoważnienia III. OPŁATY Wniosek nie podlega opłatom IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA - Przeprowadzenie wizji lokalnej przez pracownika UG i M Tuliszków - Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej .
DANE WYJŚCIOWE V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY W terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów .
VI. TRYB ODWOŁAWCZY Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Tuliszków w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszej decyzji. VII. INFORMACJE DODATKOWE - Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą - W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Interesanta VIII.OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ ( ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES) Referat Rozwoju Gospodarczego – Justyna Tomczyk – podinspektor ds. drogownictwa, pok. nr 24, tel. (63) 2791767 | |
Wydanie IV z dnia 18.09.2017 r. |
Strona 2/2 |